Trainingsles 17

De ochtend begint goed er is dikke mist in het land misschien zie je het niet goed maar heb getracht een foto te nemen van achter het raam.

Snel douchen en eten dan lekker trainen. Maar wat eet je als je gaat trainen geen zwaar voedsel ik in ieder geval niet dus lekker alpro crème yoghurt no suger met wat granola en wat frambozen.Had de auto even op de lader gedaan en liep naar de sportschool en weet je sinds Marco zijn overlijden loop ik steeds meer naar het dorp en laat ik de auto staan.

Wat kwam ik onderweg tegen klik op de foto dan zie je het .

Als je de foto’s heb gezien dan kan ik je zeggen hoe mooi ik zulke spinnenwebben vind voor al met het dauw erop.

Ik was op tijd maar voor mij zaten er al een stel in de zaal maar weet niet of zij om acht uur of vijf over acht begonnen zijn maar om tien over acht dat mijn training begon kon ik nog geen gebruik maken van het eerste toestel dus net als vorige week dan maar eerst fietsen.

Zij beide liepen de ronde ook raar zij op toestel één,hij op toestel twee en na drie sessies hij gaat op toestel één en zij gaat naar toestel drie dus toen ik moest ik nog wachten om op toestel één te kunnen daar kan ik best geïrriteerd van worden want trainen zij te laat dan wordt het steeds wachten om op het volgende toestel te gaan.

Uiteindelijk had ik toestel één achter de rug was zij naar toestel zes gegaan en hij deed wel de toestellen hoe het aangegeven was maar denk dat de dame alleen haar benen traint want toen zij klaar was op toestel zes nam zij afscheid en ging toen weg hij had er nog twee te gaan.

Video van laatste toestel hopelijk kunnen jullie hem hier zien👇👇

https://vm.tiktok.com/ZGJnQ9xWP/

Maar heb weer heerlijk getraind geniet van jullie weekend ik ga dat zeker doen,

Liefst Esther 😘

Geplaatst op 16 september 2023, in verhalen en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie