Hemelvaartsdag 2022

Was ik vergeten mijn wekker uit te schakelen werd ik om half vier gewekt gelukkig kon ik daarna weer door slapen nadat ik alles uit gedaan heb. Ja,ik heb er vijf in staan één voor half vier, één voor vier uur en één voor half vijf het is echt niet te geloven van mij maar dit werkt het beste.

Dat komt omdat ik dan s’morgens een spelletje speel of het nieuws kijk en dan vergeet ik alles om mij heen nu nog die andere twee waarom heb ik die dan staan nou ik ben altijd wat eerder op het werk, vind het fijn om alles alvast klaar te zetten. De Ipad aanschakelen of in gelogd zijn en soms wat rommel opruimen want mijn collega’s vergeten zijn. Dan gaat mijn wekker af om half zes en dan begint mijn werkelijke werkdag en dan gaat hij om zes uur nog een keer en dat is meer om te zien of mijn collega’s op tijd zijn. Maar zijn ze er niet dan snooze ik hem dan weet ik exact hoeveel ze te laat zijn.

En nee,ik weet dat er wat collega’s die mee kunnen lezen maar daar heb ik maling aan want het grootste gedeelte komt inderdaad tien tot twintig minuten te laat en dat vind ik echt schandalig. Dat is niet alleen op onze afdeling maar op andere afdelingen ook en soms zie een collega kijken wie of vragen heb je hem of haar gezien.

Ik wilde eigenlijk bloggen over wat wij vandaag besloten hebben te doen en dan komt er weer te veel andere dingen in mij op.

Het zonnetje schijnt en dat was twee jaar geleden ook zo toen we met Hemelvaartsdag naar de vlietland gingen dan praat ik over dat we net in coronatijd zaten en de anderhalve meter van kracht was. Het was voor ons toen de eerste dag dat we er konden liggen in verband met afsluiting van de parkeerplaats en we waren zo blij om heerlijk liggen en de bekende te zien. Hier 👈 klik hier op dan kan die blog lezen.

Maar we gaan er voor wat nemen we te eten mee want in Bodegraven zijn vaak de winkels dicht met dit soort dagen vind dat niet echt een probleem vroeger was alles dicht heb nog een beetje macaroni over en we hebben Wietse salade en nog een bakje gehaktballetjes bolletjes in de vriezer en nog beleg.

Wat brood voor de vogels gelegd in een bak met regenwater en wat krijg je dan ineens.

We liggen op vlietland het zonnetje komt en gaat achter dikke wolken,maar als hij schijnt dan blijft hij even denk een kwartiertje met veel kracht we zijn met weinig mensen hier hebben we wat beschutting gemaakt,want windscherm ging niet echt lukken. Zo lang we samen zijn,genieten we lekker een broodje en het jumboblad Hallo door spitten echt vreemd hè,neem nooit de allerhande van de AH mee naar de vlietland. We hebben wel even iets anders in elkaar geflanst maar het houd de wind wel tegen voor een groot deel.

Even een luchtfoto gemaakt voor jullie.

Vandaag begonnen met mijn tweede boek van dit jaar deze had ik gekozen bij de vriendenloterij en hoop dat er meer zonnige dagen komen om te kunnen lezen.

Op een gegeven moment waaide het meer en besloten we naar huis te gaan,want onder de handdoeken liggen geeft aan dat het over is en we lekker naar huis moeten gaan……en dat hebben we dan ook gedaan lekker op de bank hangen en tv kijken…..morgen weer een nieuwe kans,

Liefst Esther 😘

Geplaatst op 28 mei 2022, in verhalen en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie