Wesp in de badkamer

Ik kon niet meer slapen en dacht ga heerlijk in bad liggen dan kom ik ook aan mijn rust bad want werd weer veelte vroeg wakker.

Mijn badkussen ligt ook al klaar voor als ik relaxt wil gaan liggen,maar ineens zie ik iets op de spiegel lopen wat is dat goed kijken foto gemaakt en toen inzoomen is dat een wesp.

Nog maar een foto maken kan het niet goed zien.

Hij is wel erg groot kijken of ik hem met een handdoek eraf kan rammen zoveel pogingen gedaan het lukt niet misschien wachten tot het op de korte kant komt en ja hoor heb het te pakken maar waar is het gevallen.

Toch de handdoek uitkloppen wie weet en daar is het dan gelijk een foto maken.

Wat ga ik nu doen mijn held ligt nog op bed en ik wil nog even badderen dus moet ik het zelf met de handdoek erover en erop getrapt handdoek weggehaald nee hij is wel van de kaart,maar hij loopt weer snel een wc papiertje en hop uit het dakraam naar buiten.

Nu heerlijk verder relaxen straks samen naar de visboer op de Vrije Ness in Bodegraven laat manlief maar nog even slapen kijk maar hoe laat het pas is ik lijk wel gek.

Nu maar een spelletje spelen op CodyCross heerlijk puzzelen mijn hoofd legen want ben door gisteren op mijn werk zo druk in mijn hoofd maar het komt goed hoor geloof me.

Eerst boodschappen gehaald en Marco ging ondertussen zich douchen en aankleden toen ik thuis kwam alle boodschappen opgeruimd en Marco eerst koffie gedronken en daarna naar de viskraam toe.

Haal tegenwoordig puntjes omdat ze bij de Aldi geen kleinere zak met bollen hebben Kwamen we bij de kraam aan toen zagen Abram en Pieter dat ik niet alleen was en Abram zei:”maar jou ken ik wist niet dat jullie een stel waren”. Marco antwoordde:”als je dat niet erg vind dan klopt het wij zijn samen”.En zo werd er vijf lekkerbekken besteld in plaats van vier. Ik keek opzij naar Marco en hij zei alleen:”tja,omdat je van die lange bollen koopt”. Dat heten puntjes Marco dacht ik alleen.

Voor de Pasen alvast een bestelling geplaatst Half pondje garnalen,vijf haringen,drie bakjes met makreelfilet american en zes vingerdikke palingen nou jullie krijgen al een beetje beeld hoe onze paasdagen doorgebracht worden met veel maar dan ook heel veel vissoorten.

Dacht ik op de terugweg misschien kan ik de alpaca’s fotograferen maar ze zaten niet meer zo als ik het mooi vond logische wie kan uren op de zelfde plek en houding liggen.Dat zien we op de Vlietlanden ook hoe vaak we gaan verliggen of schuilen in de schaduw.

Maar heb er wel een paar ooit gemaakt zal ze even opzoeken.

Tijdens het film kijken ging Marco een uurtje naar bed en ik keek nog verder naar Hugo dat is een weesjongen die bij het station woont achter de muren en ineens voelde ik mij ook moe worden en ben op de bank in slaap gevallen.

Wens iedereen een fijn zondag denk aan de klok om hem te verzetten.

Van het internet genomen.

Geplaatst op 28 maart 2021, in verhalen en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

Plaats een reactie